• +357 22 761 761
  • info@defa.com.cy

3.2 Έντυπα Πελατών Αερίου

Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών φυσικού αερίου

 

Με βάσει τους Κανόνες Προμήθειας, ο προμηθευτής τηρεί τις προδιαγραφές ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών φυσικού αερίου όπως αυτές προσδιορίζονται σε απόφαση της ΡΑΕΚ και οι οποίες λήφθηκαν υπόψη από τη ΔΕΦΑ.

Ως εκ τούτου, κατά το σχεδιασμό των Εντύπων για τους πελάτες φυσικού αερίου η ΔΕΦΑ έχει συμπεριλάβει σε σχέση με τις προδιαγραφές ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών τόσο το περιεχόμενο των παρεχόμενων πληροφοριών καθώς εσωτερικές διαδικασίες για τα ακόλουθα:

  1. Το χρόνο ανταπόκρισης του προμηθευτή σε αναφορά ή παράπονο πελάτη και στον χρόνο ανταπόκρισης σε αίτημα συνάντησης με τον προμηθευτή.
  2. Το χρόνο ανταπόκρισης του προμηθευτή σε θέματα που αφορούν στον λογαριασμό κατανάλωσης και σε τυχόν ανάγκη διόρθωσης του.